Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Якщо вам не підійшов товар, Ви можете його повернути протягом вказаного терміну за умови збереження початкового виду, комплектації і тієї упаковки, в якій Ви його отримали. Повернення здійснюється за рахунок покупця. У разі обміну товару через брак чи дефект повторне пересилання від магазину до покупця здійснюється за рахунок магазину за умови відправки Укрпоштою. Якщо клієнт хоче скористатися послугами інших перевізників, то оплата здійснюється за його рахунок.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.